Telefon comenzi:
0723212848
0 Cosul Meu
Nu aveti nici un produs in cos!
Finalizeaza comanda
TOTAL:
  • 0723212848

Returnare

Politica de returnare

1.1.  Prezentele conditii contractuale sunt valabile pentru produsele promotionale realizate si comercializate de catre societatea S.C. MG ARGENTI SRL, Reprezentant oficial

MG ARGENTI Quality Silver Art in Romania.

Cumparatorul denumit in continuare Beneficiar comanda produse din gamele realizate si comercializate de S.C. MG ARGENTI SRL (Furnizor in continuare) conform listelor de preturi publicate la vedere pe situ-ul http://www.mgargenti.ro. Prin semnarea la distanta a presentului contract la primirea produsului/produselor furnizate de catre societatea S.C. MG ARGENTI SRL , Beneficiarul accepta toate prevederile acestuia. In mod exceptional prin acordul scris al Furnizorului se pot excepta anumite conditii ale prezentului contract.

Politica de retur

Conform prevederilor art. 9 din Ordonanta urgenta 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14.

Cadrul legal cu privire la contractele de vanzare incheiate intre vanzator si consumator, in special norme privind conformitatea bunurilor, masurile corective in caz de neconformitate, modalitatile de punere in aplicare a respectivelor masuri corective, precum si garantiile comerciale in scopul asigurarii unui nivel ridicat de protectie a consumatorilor si a bunei functionari a pietei interne este Ordonanta de urgenta nr.140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vanzare de bunuri.

Retragerea din contract sau renuntarea la cumparare este aplicabila persoanelor fizice, care au calitatea de Consumator. Retragerea din contract sau renuntarea la cumparare nu este aplicabila persoanelor juridice (operatori economici*) / clientilor care nu intrunesc conditiile privind calitatea de consumator* (Confom Legii 449/2003, Art. 2, Lit. a).



1.2. Executarea contractului.

Furnizorul are obligatia de a transmite Beneficiarului produsul comandat la vedere( care este pe stoc )de catre acesta in termen de 2 zile lucratoare. In lipsa produsului pe stoc comanda va fi preluata si procesata timp de la 5 la 30 zile lucratoare si clientul v-a fi informat telefonic asupra acestui fapt. In cazul nerespectarii termenului de mai sus, Beneficiarul are dreptul de a rezilia unilateral contractul sau a decala de comun accord termenul de livrare cu perioada intarzierii. Dupa executarea comenzii , aceasta va fi trimisa de catre Furnizor Beneficiarului.
Relatia cu fiecare dintre clientii nostri este foarte importanta pentru noi.

MG ARGENTI va garanteaza calitatea produselor si accepta returnarea obiectelor (pentru orice motiv in interval de 10 zile dupa primirea produsului cu conditia sa obtineti in prealabil avizul nostru de returnare in scris (e-mail,fax) si produsul sa fie insotit de un proces verbal de returnare a produsului + nota : Am primit si am citit certificatul de calitate si garantie a produselor si modul de mentinere a acestora. Produsele sunt returnate in baza facturii emise de S.C. MG ARGENTI SRL cu datele Beneficiarului scrise la vedere .
Beneficiarul se obliga sa returneze produsul in perfecta stare de la momentul livrarii si sa fie indeplinite conditiile de mentinere a acestuia, in caz contrar , daca acesta are urme de adezive abrasive sau alte deteriorari /zgaraieturi, Beneficiarul nu va mai putea reclama aceasta problema. Daca produsul este deteriorat din natura fabricii acesta va fi inlocuit cu altul nou si rambursat clientului cu plata suportata de catre Furnizor . In cazul returnarii produsului , returnarea banilor se va face in cursul a 30 zile lucratoare fara Costul aferent transportului!

Conditii generale pentru retur

Termenii si conditiile prevazute in politica de retur se aplica tuturor bunurilor achizitionate prin MG ARGENTI MAGAZIN ONLINE, cu exceptia bunurilor care se regasesc la punctul 2.3. in "Politica de retur".

Cum returnezi produsele achizitionate:

- Creeaza-ti cont, daca nu ai deja, pe mgargenti.ro, folosind aceeasi adresa de e-mail utilizata in momentul plasarii comenzii.

- Completeaza formularul de retur conform indicatiilor si specifica in mod clar ce produse doresti sa returnezi. Formularul il gasesti in sectiunea "Retur" din "Contul meu". Altfel contacteaza-ne prin intermediul sectiunii "Contact" sau prin telefon la 0723212848 .

-Trimite produsele inapoi catre partenerul MG ARGENTI , de la care le-ai achizitionat, fie prin compania de curierat rapid indicata de catre acesta, fie prin alt curier ales de tine. In cazul in care ai ales alt curier decat cel indicat de MG ARGENTI  , trebuie sa te asiguri ca produsele vor ajunge la acesta in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care ai anuntat returul, astfel:

1Te-ai razgandit:

- Vei primi in cont doar contravaloarea bunurilor achizitionate.

- Costul transportului aferent returului va fi dedus din contravaloarea produselor, in cazul in care vei returna bunurile prin compania de curierat indicata de catre MG ARGENTI . Daca alegi sa returnezi prin alta firma de curierat, vei suporta  taxa de transport aferenta returului care este posibil sa fie mult mai mare decat conform contractului MG ARGENTI dar este alegerea dumneavoastra.

Produse care nu sunt acceptate la retur

2.4. Conform articolului 16 din OUG 34/2014, bunurile care nu pot fi revandute din motive de igiena sau bunurile perisabile nu fac obiectul procesului de retur. Exceptiile de la dreptul de retragere sunt:

- contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat la cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre vanzator;

- furnizarea de bunuri si/sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care vanzatorul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

- furnizarea de bunuri confectionate dupa specificatiile prezentate de cumparator(Icoane la comanda) sau personalizate in mod clar(produsele cu gravura);

- furnizarea de bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

- furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de catre cumparator;

- furnizarea de bunuri care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

1.3. Produsele personalizate ( cu gravare) -  NU se returneaza! Vezi mai multe detalii la Gravare personalizata!

2.3. ICOANELE COMANDATE NU SE RETURNEAZA!

  • Icoanele ce contin Folia de protectie care au fost deja utilizatea si desfoliata -nu se returneaza;
    • Icoanele ce contin ILUSTRATIE +RAMA FOTO CE SE RUPE SIGILIU  Folia de protectie care au fost deja utilizatea si desfoliata -nu se returneaza;
    • ICOANELE COMANDATE -RAME PLACATE CU ARGINT NU SE RETURNEAZA 
  • Servicii care au fost comandate de client si au fost executate cu acordul acestuia;
  • Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
  • Produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a carei furnizare a fost nevoie de plata in avans;
  • Daca au fost achizitionate mai multe produse din acelasi model, se accepta retur doar daca unul singur a fost desigilat sau dezambalat;

3. Returnarea produselor

3.1. Potrivit dispozitiilor din Ordonanta de urgenta nr. 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, cumparatorul are dreptul sa se retraga din contract, i.e. sa returneze un bun, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare. Daca este cazul, aceasta perioada de 14 zile se va calcula din ziua in care cumparatorul intra in posesia fizica a bunurilor sau:

a. de la data la care cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului bun achizitionat – in cazul in care cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat;

b. de la data la care cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului bun sau a ultimei piese – in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese.

3.2. Dupa primirea bunurilor, exista posibilitatea retragerii din contract in termen de 14 zile calendaristice de la data la care bunurile au fost receptionate. Pentru a exercita dreptul de retragere, clientul trebuie sa informeze vanzatorul cu privire la decizia de retur produse, completand formularul ce se gaseste in sectiunea „Retur" din „Contul meu", conform indicatiilor si sa specifice in mod clar ce bunuri doreste sa returneze. Vanzatorul (MG ARGENTI SRL) va aranja ca bunurile pe care clientul vrea sa le returneze sa fie colectate de un reprezentant al societatii de curierat indicate catre acesta, in afara de cazul in care clientul solicita altfel.

3.3. Clientul trebuie sa returneze bunurile cu toate partile componente si toate articolele sau accesoriile aferente, nedeteriorate, in ambalajul original, daca este posibil. Pentru bunurile returnate conform prezentei Politici, costurile directe legate de transportul acestora catre vanzator (MG ARGENTI SRL) vor fi suportate in conformitate cu "Cum returnezi produsele achizitionate" din Conditii generale pentru retur, in functie de motiv. 

4. Grija rezonabila fata de produse

4.1. Clientul este de acord să actioneze cu o grija rezonabila fata de bunuri, din momentul in care sunt livrate si pana in momentul in care le returneaza, daca este aplicabil.

4.2. Clientul, in calitate de consumator, este responsabil pentru diminuarea valorii bunurilor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii bunurilor. Aceasta prevedere se aplica in mod corespunzator si clientilor care nu au calitatea de consumatori.

6. Costul de transport aferent returului

6.1. In cazul in care clientul alege sa returneze bunuri prin compania de curierat rapid agreata de catre Vanzator (MG ARGENTI SRL), costul de transport pentru returnarea bunurilor catre Vanzator (MG ARGENTI SRL) va fi calculat in functie de greutatea bunurilor, urmand a se aplica aceeasi metoda de calcul si tarife ca cele avute in vedere la colectarea si livrarea acestora. Costurile de transport aferente returului se vor scadea din valoarea sumei de returnat, in functie de motivul returului:

- daca clientul s-a razgandit, transportul va fi dedus din contravaloarea produselor returnate.

daca clientul a primit produsele deteriorate/gresite, costul de transport pentru retur va fi suportat de catre Vanzator (MG ARGENTI SRL).

6.2. In cazul in care clientul alege sa returneze bunuri prin alta companie de curierat rapid decat cea agreata de Vanzator (MG ARGENTI SRL), clientul va plati direct pretul indicat de compania respectiva pentru transport. Vanzatorul (MG ARGENTI SRL) va returna clientului suma platita pentru respectivul bun, in functie de motivul returului, dupa cum urmeaza:

- daca clientul s-a razgandit, nu va beneficia de decontarea costului de transport.

- pentru produsele deteriorate sau trimise gresit, clientul va trebui sa trimita dovada platii transportului de retur pe e-mail :OFFICE@MGARGENTI.RO iar Vanzatorul (MG ARGENTI SRL) va deconta suma de transport. 

7.1. MG ARGENTI SRL va rambursa contravaloarea bunurilor returnate plus costul aditional aferent achizitiei, in termen de 14 zile calendaristice de la data la care a fost informata cu privire la decizia clientului de a se retrage din contract. Acest termen se poate prelungi daca Vanzatorul (MG ARGENTI SRL) nu intra in posesia fizica a bunurilor returnate in perioada declarata, din motive independente sau daca clientul nu trimite o confirmare a expedierii coletului, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.

Rambursarea se va face in lei pe datele tranzactiei initiale (in cazul platilor cu cardul sau OP) sau prin transfer bancar intr-un cont in lei indicat de client in formularul de retur sau pe un alt suport durabil (exemplu: prin e-mail), in cazul platilor ramburs (la livrare).

7.2. Costul aditional aferent achizitiei este reprezentat de costul de livrare care se ramburseaza, numai pentru produsele returnate in termen de 14 zile de la data primirii.

7.3. Costul de transport aferent returului (al bunului de la client catre MG ARGENTI SRL) se plateste conform precizarilor de la punctul 6, din prezenta „Politica de retur".

7.4. In toate cazurile mentionate anterior, nu se vor percepe comisioane ca urmare a rambursarii.

3.3.In moment plasarii comenzilor automat(se bifeaza acceptarea conditiilor contractuale-de preferat sa le cititi inainte de a plasa comanda),acestea se accepta deliberatimplementand si Regurile stipulate la punctele de mai sus 1.3.,2.3 si 3.3. in conformitate cu legislatia ce ne atribuie aceste drepturi de comerciant.

Pentru informații mai detaliate cu privire la drepturile pe care le aveți în baza legislației naționale, consultați secțiunea dedicată garanțiilor legale și garanțiilor comerciale din țara în care ați achiziționat produsele:

 În prezent, magazinele, cu excepţia celor online, nu sunt obligate să preschimbe produsul la cerere, produsele cumpărate. Cele ce totuşi fac acest lucru, o fac din proprie iniţiativă.

MG ARGENTI SRL poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de a renunta la cumparare. Notificarea acestora se va face anterior impunerii restrictiilor privind vanzarea de produse sau servicii.

8. Drepturile de care beneficiaza clientul in calitate de consumator

8.1. Prezenta „Politica de retur" nu aduce atingere nici unui alt drept legal garantat imperativ. Pentru mai multe informatii cu privire la drepturile de care beneficiaza clientul in calitate de consumator, acesta poate contacta Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor

8.2. Prezenta „Politica de retur" este in conformitate cu dreptul clientului de a se retrage dintr-un contract la distanta conform OUG 34/2014 si OUG 140/2021.

 

Drepturile si obligatiile consumatorului sunt cele prevazute in O.G. nr.130/2000 aprobata prin Legea 51/2003 republicata in Monitorul Oficial privind regimul juridic al contractelor la distanta si in O.G. 21/1992 republicata cu modificarile ulterioare privind protectia consumatorului.
Telefon Protectia consumatorului: - 021 312 12 75, interior 944
fax - 021 314 34 61
sau e-mail - biroupresa@anpc.ro 

Adresa oficiala de web a Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor -

www.anpc.gov.ro